Kursus Le Pulok

Sebenarnya ni post lama sbb kursus dh abes pun start 2,3 & 5 Mac 2012 tapi baru nk update entry sbb sepanjang berkursus tak sempat nk update. Kursus Microsoft Excel 2007 dengar mcm senang je kan tp kenapa smpi 3 hari??? skali bila dh blajar, amek kau bnyk lg sbnrnya function dlm Excel yg kita tak pernah guna dan tak pernah tau. hehe..
So, kursus ni sgt bermakna utk saya, dan kawan2x laen -Mahani, Zura, Fadil, Kak Jaja, Kak Syakira, Kak Liza, Kak Zura, Kak Azrin, Ida, Nabil dan ramai lagi..- haha! nk jugak sebut nama korg kt sini~
Sepanjang kursus, makan tak yah cakap laa..mmg habis laa program org yg berdiet sbg contoh aku sendiri yg 'kononnya berdiet' ni haha Ooohh, lupa plak kitorang kursus tak jauh pun sbnrnya dkt bangunan ats Ong Tai Kim jer Plaza Sentul sebenarnya.
Balik berkursus stanby le dengan kerja yg melambak atas meja minta disettlekan. Saya nk sambung buat kerja saya sekarang, so saya stop sini dulu utk entry ni ok. Nanti saya update entry lain. Babai


No comments:

Post a Comment