Tetamu Tak Diundang

Nak share kat sini pengalaman seorg rakan maya saya yg juga pelanggan tetap Aura Puteri. Dalam status FB beliau pagi ni, beliau menyatakan situasi cemas apabila sewaktu beliau sibuk mengemas bilik belakang beliau menemui makhluk ini. Syukrlah waktu tu hanya beliau dan suami shj yg berada di tempat kejadian.

Rupa-rupanya, sebelum ini beliau dah pernah terjumpa dgn makhluk itu di dalam mesin basuh cuma waktu tu makhluk tersebut dah pun tamat riwayat hidupnya. Yang ditemui hanyalah bangkai makhluk tersebut. Berbeza dengan penemuan kali ini, beliau menjumpai makhluk yg sespesis itu dalam keadaan masih bernyawa! Ini lah yang digela SCORPIO / kala jengking


Untuk Kak Maziah, lepas ni harap lebih berhati-hati yer.. Awasi pergerakan anak2x dan sy doakan akk sekeluarga jauh dari sebarang perkara yg tak diingini. Amin..

Tips: Taburkan belerang di sekitar rumah, bilik dan setiap ruang yg kecil dan besar yg blh menjadi tempat lalun makhluk itu.

6 comments:

  1. Tq so much ikin sbb berkongsi crita ni kat blog ikin..
    so lepas ni kena lebih berhati2. semoga Allah(swt) melindungi akk sekeluarga..

    ReplyDelete
  2. seram weh...
    kena hati2 jugek
    lagi2 ada anak kecik..

    ReplyDelete
  3. tulaa kan..hrp2x dijauhkan la benda2x mcmni...aminn

    ReplyDelete
  4. kak maz: same2x kak..rase tertarik nk share kt sini sbb "TERTARIK" dgn gmbr scorpio yg akk share tu..*diri bulu roma*

    ReplyDelete
  5. huhu..tau xpe...seramm der..xley bygkn experience yg jumpe dpn mata lak cmane..

    ReplyDelete