Losyen Slimming Felinna Inchloss


Assalamualaikum.. Harini saya nak share 1 produk slimming ajaib yang saya dah guna and jual. Tidak asing lagi, inilah dia........


Saya dah guna produk ni lebih krg 3 bln, dan hasilnye mmg banyak la yg kurang esp padaa inci... yg paling ketara seluar jeans size 32 dah blh fit..klu dulu jgn harap la kan! Sekarang ni sy stop dulu guna kat perut n punggung sbb ade 'planning' lain..hehehe... tapi kt lengan n paha xde masalah klu nk sapu.. 

Ok, sebelum saya merepek meraban lebih jauh lagi, meh saya share sket info tentang produk 'magic' ni. Check it out..!!

KELEBIHAN PRODUK FELINNA INCHLOSS BERBANDING PRODUK LAIN:-

1. Berbau wangi.
2. Boleh digunakan oleh lelaki dan wanita.
3. Bayaran untuk penggunaan selama 2 bulan.
4. Tidak mengandungi bahan kimia.
5. Hanya perlu sapu losyen pada bahagian badan seperti lengan,perut,paha dll.
6. Boleh digunakan untuk wanita hamil, menyusu dan gastrik.
7. Mengambil masa kurang dari sebulan untuk keberkesanan.
8. MUDAH, CEPAT DAN BERKESAN!
9.Mendapat kelulusan KKM.

PENGGUNAAN FELINNA INCHLOSS:-

1. Sapu losyen pada bahagian badan sekali atau 2 kali sehari selepas mandi atau sebelum tidur.
2. Sesuai untuk lelaki dan wanita.
3. Tidak perlu diet berlebihan, lakukan aktiviti harian seperti biasa tanpa perlu risau bau kerana produk ini wangi...

Sebenarnya banyak lagi, tapi nanti-nanti saya update lg k.. sbb saya tau korang-korang ni bknnye rajin sgt nk baca pjg-pjg..hehe.. btw, kalau korang berminat mcm biasa la yer.. contact sy di SINI

nota kaki : wassap/msg/viber/call 017-2574861 for quick reply. TQ

No comments:

Post a Comment