Jom Penang!!

Salam semua... harini mood kelaut sbb tak sabar nk tengok Super Spontan Final 2013 malamni. Huhu, yg paling aku tak sabar nak tengok dh tentu lah Johan dan Jeff Sepahtu. Kalau antara depa dua ni xkisahlah sapa juara pun... hehe

Eh, pasai pa aku dok ckp pelat utagha ni...??? haha...... sebenarnya esok aku akan ke Penang dgn family aku. So harini aku sibuk dok dating ngn en Google, cari tempat-tempat best kat sini. Dari hasil carian dapatlah tempat-tempat yg bakal aku lawati esok.

Elleh, kecoh je lebih...padahal peginye 2 hari je pun..kuikuikui....jadilah kan nk merasa gak ke tempat org.. nk pekena Nasi Kandaq Beratuq, repeat utk kali ke2 (haha kesiankn baru 2 akli cak smpi di pulau mutiara ni =)) Oklah, aku nak p saloon sat nk potong rambut sambil cuci2 rambut..hehe Sampai jumpa lagi.....

Assalamualaikum....

No comments:

Post a Comment