Go Genting!

Assalamualaikum..

Masih dalam mood raya, raya tahun ni kami bertiga *aku, En Ensem, n Amna insyaAllah, raya tahun dpn dh berempat. Minggu ni family mertua saya nak datang beraya ke rumah. Lama gila kot mereka tak ke rumah, last datang masa kenduri doa selamat n kenduri masuk rumah raya tahun lepas. Hameekk!! Setahun telah berlalu...Syawal datang kembali..ewahh! hehe.. 

Seperti kebiasaanya, kalau mertua saya datang rumah saya o tak kire lah rumah sedara-mara ke mesti nak jalan-jalan. So, kalau di rumah saya ni, Genting la yg paling dekat n best kot nak bawak mereka jalan. *walaupun hanya jalan-jalan.tak main pon!

Disebabkan Gneting dgn rumah saya sangat dekat, dalam setengah jam kami dah sampai ke cable car! Seperti yg dinyatakan diatas *perghh, gile skema ayat aku dh mcm karangan bm lak.. kami hanya jalan-jalan, naik cable car, hirup udara sejuk kt ppuncak Genting, n bawak Amna main Indoor games. Gambar pun tak banyak snap sbb kamera bateri kong. Aiyakk! Dapat ler beberapa keping nie.... 

*En Ensem..Me..n Si tenit Amna*

*View dari cable car yime ni baru nk naik

*Dah lepas 3 point rasenye

*Subhanallah..indahnya ciptaan Allah!

*Time ni aku dah rase nk terkucil terbeber smua ade 

*Amna yg sgt ssh berfotogedix

*Time die dh pndg blurr la plak..huhu

*Sangat lasak dan tak mau dipegang

*weeeweeee...

No comments:

Post a Comment