Telenovela.. KisahKurus #2

Assalamualaikum..

Sambungan dari kisah kurus #1 yg antiklimaks tu.. 


Saya merasakan jeans saya ketat semula dibahagian perut. *E'eh..takkanla badan aku naik balik kot..tak mungkin...puasa aku pun masih penuh.....malam aku makan pun sikit jer...musykilmusykil....!

Perasaan saya waktu tu agak pelik la jugak kan, takkan tiba-tiba je boleh g***k balik *saje je taknak sebut perkataan tu..sensitipp! Ok, hari demi hari saya mula rasa risau dgn period yg tak kunjung-kunjung tiba. Selepas 2 minggu saya nekad utk ke farmasi. Cari dan terus mencari. Dah jumpa, terus bayar. Dah bayar terus balik opis. Dah sampai opis terus masuk toilet. Dah masuk toilet terus tergamam. Dah tergamam tu terus kuar toilet g tempat member, wani. *nape aku jumpe die? sebab die je yg tau aku g beli mende tu kt farmasi tadi, so dah tentu die nk tau ape jadi slps itu kan? hehe.. Dah tarik wani kt toilet. Dah lepas wani pun fikir ape yg saya fikir...ermmmm...dah confirm la tuh!! Nah tengok ni, korang rasa apa jawapannya?? 

*walaupun imej 2nd line tu agak kabur tapi aku masih tak sedap hati..

Jadi, seminggu selepas kejadian yg mencemaskan itu saya pun pergi ke klinik berdekatan opis ditemani en hensem. Memang lama lah kalau dah kata gi Klinik Dr Dahlia. Memang ramai org yg menunggu giliran. Akhirnya setelah terkuap-kuap dan mata mula berair, nama saya dipanggil. Lepas prosedur amek urine test, Dr Ayu yg merawat saya itupun mengesahkan bahawa ..."tahniah, puan hamil 6 minggu." Saya dan suami berpandangan dan saling tersenyum. 








No comments:

Post a Comment