Rezeki Allah

Assalamualaikum..

Kita teruskan dgn marathon telenoveblog harini. Sambungan dari kisah di klinik. Saya diberikan vitamin Acid Folic dan dinasihati utk menjaga kesihatan dan kandungan. Saya dan suami menerima khabar ini dgn hati yg senang.

Walaupun planning utk 2nd pregnancy kalau boleh lepas amna *my 1st princess yg dh berumur 1y 3m 2 tahun, tapi kami turut gembira dgn anugerah ALLAH yg telah memberikan rizki Ramadhan lagi kpd kami. Amna dulupun pregnant time bulan puasa. 

Tak ramai pun yang tau perkhabaran ini. Cuma ahli keluarga dan rakan terdekat jer.. *sbb org ckp benda baik ni tak semua org suka especially org-org yg busuk hati n cemburu tgk org lebih sket. 

Alhamdulillah, semua berjalan baik. Kandungan kedua ini agak berbeza dgn time amna dulu sebab alahan kalini kuat sangat, ibadah puasa turut terganggu. Saya akan muntah setiap kali perut kosong dan selepas makan. Ermm...camne tuh? Kalau biar perut kosong muntah! Makan kang muntah lagi! Akhirnya saya makan jugak! Nasib baik la boleh makan jugak walaupun lepas tu muntah balik.

Pada awal kandungan saya lebih gemar makanan masam. Cuba tengok gambar bawah ni. Confirm uolls terliur kan? Haa ni lah favourite saya. Untuk mengelakkan situasi yg tak diingini, dalam kereta, dalam freezer, dalam beg mesti ade stanby mende ni taw. mesti! Yang tak tahan tu member opis *geng jemahs gojess pun boleh terjebak sama! 

*abaikan rupa asam yg dh dinyonyot tu..huduh benor!hehe..







No comments:

Post a Comment